Üzenőfal
Az üzenőfalra csak bejelentkezést követően lehet írni
Ide várjuk: Oszkárral kapcsolatos közérdekű információk, fejlesztési és népszerűsítési javaslatok, nem kritikus hibák jelzése. A nem releváns hozzászólásokat áthelyezzük.
Inkább a csevegőbe: Személyes üzenetek, konkrét utakkal kapcsolatos hozzászólások (Esetükben adjatok fel hirdetést a rendszerben, hogy rátaláljanak)

Sziasztok!
Volt egy utam autósként, de az utas pár órával előtte lemondta. Ő is tud értékelni engem, vagy csak én őt?

Kedves Zsolt!
A szóban forgó késői lemondást csak Te tudod értékelni (az utas törölte későn a foglalást, olyan indokkal ami az ő hibájára vezethető vissza), méghozzá innen kiindulva:
https://www.oszkar.com/user/list/missingfail.php
Köszönöm az infót!
(Válasz)

Sziasztok!
Volt egy utam autósként, de az utas pár órával előtte lemondta. Ő is tud értékelni engem, vagy csak én őt?
Kedves Zsolt!
A szóban forgó késői lemondást csak Te tudod értékelni (az utas törölte későn a foglalást, olyan indokkal ami az ő hibájára vezethető vissza), méghozzá innen kiindulva:
https://www.oszkar.com/user/list/missingfail.php
(Válasz)
Sziasztok!
Volt egy utam autósként, de az utas pár órával előtte lemondta. Ő is tud értékelni engem, vagy csak én őt?
(Válasz)
Volt egy utam autósként, de az utas pár órával előtte lemondta. Ő is tud értékelni engem, vagy csak én őt?
(Válasz)

Szia Oszkár, Az Utasok hirdetései között ,hogy hogy nincs egyetlen külföldre irányuló sem? Vagy csak én vagyok béna a kereséshez?
Kedves Viktor!
Pár darab nemzetközi viszonylatra feladott utas hirdetés található jelenleg a listában:
https://utasok.oszkar.com/
(Válasz)
Szia Oszkár, Az Utasok hirdetései között ,hogy hogy nincs egyetlen külföldre irányuló sem? Vagy csak én vagyok béna a kereséshez?
(Válasz)
(Válasz)

Javasolok még egy lehetséges beállítást:
csak nemdohányzó utas jelentkezését várom
És az autó paraméterei közé:
dohányzásmentes autó (ami nemcsak azt jelenti, hogy az autóban nem lehet dohányozni, hanem azt is, hogy sem a sofőr sem az utas nemdohányos, így nem hagy kiszellőztethetetlen kellemetlen szagot maga után)


Értem a felháborodást... de hogy kinek milyen cigiszaga van...
Én is érzékeny vagyok rá, de benne van a pakliban. Ez is.
Mindenkinek más a lényeg, a legfontosabb kizáró tényezőket egyénileg le lehet rendezni az előzetes egyeztetés során, rákérdezni a fontos részletekre és tisztázni.
Olyan bejelölési lehetőséget kér kedves Ági, amivel az utas kijelenti, hogy "nem hagy kiszellőztethetetlen kellemetlen szagot maga után"?
Nevetségesnek hangzik.
Ez alapján lehetne javasolni, hogy a foglaláshoz az utasok bejelölhessék a követezőket:
"Vállalom, hogy az utazás napján nem eszem fokhagymásat."
"Kijelentem, hogy rothadó fogam nincs, és az utazás előtti fél órában fogat mosok, szájszagom az utazás alatt 6-os szint alatt marad a 10-es szájszag-skálán."
"Csengőhangomat halkabbra állítom az utazás idejére, hogy a sofőr és a többi utas fülezetét ne zavarjam."
"Cipőm sártól, kosztól mentes lesz, csapadék esetén beszállás előtt szárazra törlöm, így utánam takarítani nem szükséges majd."
"45 feletti testtömeg-indexem van, így az utazás napján extra dezodorálást alkalmazok."
"Az utazás során minimális lesz az oxigénigényem, az autó szellőzőrendszerének kímélése érdekében."
"Kizárólag a politikai bal/jobb/közép/egyéb nézeteivel értek egyet, minden mást gyűlölködően elutasítok, de a véleményemet megtartom magamnak az utazás során."
"A beszállásnál nem ariellel mosott ruhaneműkben jelenek meg, mert a sofőr azt az illatot nem bírja elviselni."
"Az utazás előtti 6 órában nem tartózkodom rántott hús sütés közelében, illetve pörkölt főzéssel egy légtérben, vagy ha igen, akkor utazás előtt átöltözöm."
"Klimatizálási igényeimet közlöm majd, ahelyett, hogy magamban dohogok a túl meleg/hideg miatt, amely elégedetlenségemnek majd csak az út végén adok hangot."
"Klimatizálási igényeimet legfeljebb 15 perces gyakorisággal fogom közölni."
"Fejemet nem támasztom az üvegnek, így zsíros foltot azon nem hagyok!"
"Az autó ajtaját nem tekintem ólajtónak, előre tudomásul veszem, hogy finoman csukódik."
"Be- illetve kiszálláskor a kabátom cipzárja nem fog a fényezéshez koppanni, becsszó!"
Sőt, egy rövid 14-17 oldalas kérdőív segítségével már nagyon szépen lehetne szűrni a sofőr igényei szerinti utasokat!

Semmi felháborodás nem volt az üzenetemben.
A családban van, aki allergiás a dohányra és beül az autómba. Azt gondoltam, másnak is lehet ilyen problémája: egyszerű egy beállítással kezelni és nem kell mindig egyeztetni.
Szia !
Ertem a problemad .Ebben az esetben en a leiras elejere beraknam nagybetukkel ...
Illetve nyito uzenetvaltasnal(oszkar uzi) erre mindenkepp felhivnam a figyelmet ..
Ha ez mar eszedbe jutott, bocs.
Udv Z
(Válasz)

Sziasztok!
Azt lehet tudni, hogy a kis települések miért koptak ki a rendszerből?
Elég zavaró, hogy nem tudom a pontos utamat beírni, mert se az induló, se az érkező helyszínt nem tudom kiválasztani, az érkező helyszín határon túli, ott fél órával korábbi a legutolsó, amit ki lehet választan :(
Kedves Richárd!
Köszönjük szépen a jelzésedet!
A fejlesztő kollégák megnézik az adatbázist és frissíteni fogják a hiányzó településekkel is!
Kellemes Oszkáros utakat kívánunk!
(Válasz)
Sziasztok!
Azt lehet tudni, hogy a kis települések miért koptak ki a rendszerből?
Elég zavaró, hogy nem tudom a pontos utamat beírni, mert se az induló, se az érkező helyszínt nem tudom kiválasztani, az érkező helyszín határon túli, ott fél órával korábbi a legutolsó, amit ki lehet választan :(
(Válasz)
Azt lehet tudni, hogy a kis települések miért koptak ki a rendszerből?
Elég zavaró, hogy nem tudom a pontos utamat beírni, mert se az induló, se az érkező helyszínt nem tudom kiválasztani, az érkező helyszín határon túli, ott fél órával korábbi a legutolsó, amit ki lehet választan :(
(Válasz)

Javasolok még egy lehetséges beállítást:
csak nemdohányzó utas jelentkezését várom
És az autó paraméterei közé:
dohányzásmentes autó (ami nemcsak azt jelenti, hogy az autóban nem lehet dohányozni, hanem azt is, hogy sem a sofőr sem az utas nemdohányos, így nem hagy kiszellőztethetetlen kellemetlen szagot maga után)


Értem a felháborodást... de hogy kinek milyen cigiszaga van...
Én is érzékeny vagyok rá, de benne van a pakliban. Ez is.
Mindenkinek más a lényeg, a legfontosabb kizáró tényezőket egyénileg le lehet rendezni az előzetes egyeztetés során, rákérdezni a fontos részletekre és tisztázni.
Olyan bejelölési lehetőséget kér kedves Ági, amivel az utas kijelenti, hogy "nem hagy kiszellőztethetetlen kellemetlen szagot maga után"?
Nevetségesnek hangzik.
Ez alapján lehetne javasolni, hogy a foglaláshoz az utasok bejelölhessék a követezőket:
"Vállalom, hogy az utazás napján nem eszem fokhagymásat."
"Kijelentem, hogy rothadó fogam nincs, és az utazás előtti fél órában fogat mosok, szájszagom az utazás alatt 6-os szint alatt marad a 10-es szájszag-skálán."
"Csengőhangomat halkabbra állítom az utazás idejére, hogy a sofőr és a többi utas fülezetét ne zavarjam."
"Cipőm sártól, kosztól mentes lesz, csapadék esetén beszállás előtt szárazra törlöm, így utánam takarítani nem szükséges majd."
"45 feletti testtömeg-indexem van, így az utazás napján extra dezodorálást alkalmazok."
"Az utazás során minimális lesz az oxigénigényem, az autó szellőzőrendszerének kímélése érdekében."
"Kizárólag a politikai bal/jobb/közép/egyéb nézeteivel értek egyet, minden mást gyűlölködően elutasítok, de a véleményemet megtartom magamnak az utazás során."
"A beszállásnál nem ariellel mosott ruhaneműkben jelenek meg, mert a sofőr azt az illatot nem bírja elviselni."
"Az utazás előtti 6 órában nem tartózkodom rántott hús sütés közelében, illetve pörkölt főzéssel egy légtérben, vagy ha igen, akkor utazás előtt átöltözöm."
"Klimatizálási igényeimet közlöm majd, ahelyett, hogy magamban dohogok a túl meleg/hideg miatt, amely elégedetlenségemnek majd csak az út végén adok hangot."
"Klimatizálási igényeimet legfeljebb 15 perces gyakorisággal fogom közölni."
"Fejemet nem támasztom az üvegnek, így zsíros foltot azon nem hagyok!"
"Az autó ajtaját nem tekintem ólajtónak, előre tudomásul veszem, hogy finoman csukódik."
"Be- illetve kiszálláskor a kabátom cipzárja nem fog a fényezéshez koppanni, becsszó!"
Sőt, egy rövid 14-17 oldalas kérdőív segítségével már nagyon szépen lehetne szűrni a sofőr igényei szerinti utasokat!

Semmi felháborodás nem volt az üzenetemben.
A családban van, aki allergiás a dohányra és beül az autómba. Azt gondoltam, másnak is lehet ilyen problémája: egyszerű egy beállítással kezelni és nem kell mindig egyeztetni.
Kedves Ágnes! A hirdetés megjegyzése rovat (amit direkt megjelenítünk még egyszer a foglalás véglegesítése képernyőn és a foglalás visszaigazoló e-mailben is kiküldünk) pont erre való, hogy a viszonylag egyéni kéréseit / korlátozásait fel tudja tüntetni az autós.
Ha az utas ezt nem veszi figyelembe, akkor az autós teljesen jogosan tagadhatja meg tőle a beszállást, vagy ha csak azt követően derül ki, akkor a további szállítást.
(Válasz)

Javasolok még egy lehetséges beállítást:
csak nemdohányzó utas jelentkezését várom
És az autó paraméterei közé:
dohányzásmentes autó (ami nemcsak azt jelenti, hogy az autóban nem lehet dohányozni, hanem azt is, hogy sem a sofőr sem az utas nemdohányos, így nem hagy kiszellőztethetetlen kellemetlen szagot maga után)


Értem a felháborodást... de hogy kinek milyen cigiszaga van...
Én is érzékeny vagyok rá, de benne van a pakliban. Ez is.
Mindenkinek más a lényeg, a legfontosabb kizáró tényezőket egyénileg le lehet rendezni az előzetes egyeztetés során, rákérdezni a fontos részletekre és tisztázni.
Olyan bejelölési lehetőséget kér kedves Ági, amivel az utas kijelenti, hogy "nem hagy kiszellőztethetetlen kellemetlen szagot maga után"?
Nevetségesnek hangzik.
Ez alapján lehetne javasolni, hogy a foglaláshoz az utasok bejelölhessék a követezőket:
"Vállalom, hogy az utazás napján nem eszem fokhagymásat."
"Kijelentem, hogy rothadó fogam nincs, és az utazás előtti fél órában fogat mosok, szájszagom az utazás alatt 6-os szint alatt marad a 10-es szájszag-skálán."
"Csengőhangomat halkabbra állítom az utazás idejére, hogy a sofőr és a többi utas fülezetét ne zavarjam."
"Cipőm sártól, kosztól mentes lesz, csapadék esetén beszállás előtt szárazra törlöm, így utánam takarítani nem szükséges majd."
"45 feletti testtömeg-indexem van, így az utazás napján extra dezodorálást alkalmazok."
"Az utazás során minimális lesz az oxigénigényem, az autó szellőzőrendszerének kímélése érdekében."
"Kizárólag a politikai bal/jobb/közép/egyéb nézeteivel értek egyet, minden mást gyűlölködően elutasítok, de a véleményemet megtartom magamnak az utazás során."
"A beszállásnál nem ariellel mosott ruhaneműkben jelenek meg, mert a sofőr azt az illatot nem bírja elviselni."
"Az utazás előtti 6 órában nem tartózkodom rántott hús sütés közelében, illetve pörkölt főzéssel egy légtérben, vagy ha igen, akkor utazás előtt átöltözöm."
"Klimatizálási igényeimet közlöm majd, ahelyett, hogy magamban dohogok a túl meleg/hideg miatt, amely elégedetlenségemnek majd csak az út végén adok hangot."
"Klimatizálási igényeimet legfeljebb 15 perces gyakorisággal fogom közölni."
"Fejemet nem támasztom az üvegnek, így zsíros foltot azon nem hagyok!"
"Az autó ajtaját nem tekintem ólajtónak, előre tudomásul veszem, hogy finoman csukódik."
"Be- illetve kiszálláskor a kabátom cipzárja nem fog a fényezéshez koppanni, becsszó!"
Sőt, egy rövid 14-17 oldalas kérdőív segítségével már nagyon szépen lehetne szűrni a sofőr igényei szerinti utasokat!
Semmi felháborodás nem volt az üzenetemben.
A családban van, aki allergiás a dohányra és beül az autómba. Azt gondoltam, másnak is lehet ilyen problémája: egyszerű egy beállítással kezelni és nem kell mindig egyeztetni.
(Válasz)

Javasolok még egy lehetséges beállítást:
csak nemdohányzó utas jelentkezését várom
És az autó paraméterei közé:
dohányzásmentes autó (ami nemcsak azt jelenti, hogy az autóban nem lehet dohányozni, hanem azt is, hogy sem a sofőr sem az utas nemdohányos, így nem hagy kiszellőztethetetlen kellemetlen szagot maga után)
Értem a felháborodást... de hogy kinek milyen cigiszaga van...
Én is érzékeny vagyok rá, de benne van a pakliban. Ez is.
Mindenkinek más a lényeg, a legfontosabb kizáró tényezőket egyénileg le lehet rendezni az előzetes egyeztetés során, rákérdezni a fontos részletekre és tisztázni.
Olyan bejelölési lehetőséget kér kedves Ági, amivel az utas kijelenti, hogy "nem hagy kiszellőztethetetlen kellemetlen szagot maga után"?
Nevetségesnek hangzik.
Ez alapján lehetne javasolni, hogy a foglaláshoz az utasok bejelölhessék a követezőket:
"Vállalom, hogy az utazás napján nem eszem fokhagymásat."
"Kijelentem, hogy rothadó fogam nincs, és az utazás előtti fél órában fogat mosok, szájszagom az utazás alatt 6-os szint alatt marad a 10-es szájszag-skálán."
"Csengőhangomat halkabbra állítom az utazás idejére, hogy a sofőr és a többi utas fülezetét ne zavarjam."
"Cipőm sártól, kosztól mentes lesz, csapadék esetén beszállás előtt szárazra törlöm, így utánam takarítani nem szükséges majd."
"45 feletti testtömeg-indexem van, így az utazás napján extra dezodorálást alkalmazok."
"Az utazás során minimális lesz az oxigénigényem, az autó szellőzőrendszerének kímélése érdekében."
"Kizárólag a politikai bal/jobb/közép/egyéb nézeteivel értek egyet, minden mást gyűlölködően elutasítok, de a véleményemet megtartom magamnak az utazás során."
"A beszállásnál nem ariellel mosott ruhaneműkben jelenek meg, mert a sofőr azt az illatot nem bírja elviselni."
"Az utazás előtti 6 órában nem tartózkodom rántott hús sütés közelében, illetve pörkölt főzéssel egy légtérben, vagy ha igen, akkor utazás előtt átöltözöm."
"Klimatizálási igényeimet közlöm majd, ahelyett, hogy magamban dohogok a túl meleg/hideg miatt, amely elégedetlenségemnek majd csak az út végén adok hangot."
"Klimatizálási igényeimet legfeljebb 15 perces gyakorisággal fogom közölni."
"Fejemet nem támasztom az üvegnek, így zsíros foltot azon nem hagyok!"
"Az autó ajtaját nem tekintem ólajtónak, előre tudomásul veszem, hogy finoman csukódik."
"Be- illetve kiszálláskor a kabátom cipzárja nem fog a fényezéshez koppanni, becsszó!"
Sőt, egy rövid 14-17 oldalas kérdőív segítségével már nagyon szépen lehetne szűrni a sofőr igényei szerinti utasokat!
(Válasz)

Sziasztok!
28433-as üzenetváltás volt, melyet köszönök. A szóban forgó hölgyet értékeltem még aznap, de nem látszik nála a negatív értéklésem sem. Vajon miért nem jelent meg? Gerda34 a neve! Tudom még újra értékelni?


Szia !
En azert vezettem be eleg szigoru szabalyokat!
Pl foglalas utan , ahogy az oszkar "szabalyzat" is elvarja az utas keresse a sofort reszletek miatt ! Ha nem keres rovid idon belul akkor irok uzenetet neki, , amibe felteszek kerdeseket . Is ismetelten kerem keressen! Majd hivom is . Ha nem hiv vissza , gondolkodas nelkul torlom ! Sajnos meg igy is van problema , de szerencsere , azert talan joval kevesebb! Ha bizonytalan vagy az ertekeleseivel kapcsolatba , akkor is megfontolando a torles. Bar valljuk be lattam mar olyat, hogy 80 zold ertekelese volt es ...
De meg kell tenni a szukseges ovintezkedeseket! . Udv Z

Laattam en is ezt a szabaalyt. Talan mindenkinek egyszerubb lenne, ha pl. elobb lebeszelhetneek az igenyeket es felteeteleket telefonon, aztan foglalnaak le, es a lefoglalaas azonnali banki atutalassal lenne ervenyesitve. Ez leveedenee a szallitot es az utas felelosseege, hogy utazik vagy nem.
Szia !
Igen ez is egy otlet , amit irtal .
Ugy latom , meg nem sok tapasztalatod van , igy a kesoi lemondasrol meg nem vszinu , hogy halottal.
En inkabb azt tamogatnam, hogy lenne , egy ovadek , ami foglalasnal le lenne vonva, mind a sofor , mind az utas creditjebol . Ami ugye mindenkinek lehet , max nem hasznalja .
Es ez az ovadek a kesoi lemondas eseten a sertett felnek lenne creitjere utalva . pl utas keso mondja le akkor a sofor creditjet novelne az utas credit ovadeka . Es viszont.
Ez az online fizetes egyfajta kiterjesztese.
Persze, ezt meg lehetne tovabb cizellalni . ;-)
Latom , Te sem szereted az ekezetet. ;-)
Udv Z
(Válasz)
Javasolok még egy lehetséges beállítást:
csak nemdohányzó utas jelentkezését várom
És az autó paraméterei közé:
dohányzásmentes autó (ami nemcsak azt jelenti, hogy az autóban nem lehet dohányozni, hanem azt is, hogy sem a sofőr sem az utas nemdohányos, így nem hagy kiszellőztethetetlen kellemetlen szagot maga után)
(Válasz)
csak nemdohányzó utas jelentkezését várom
És az autó paraméterei közé:
dohányzásmentes autó (ami nemcsak azt jelenti, hogy az autóban nem lehet dohányozni, hanem azt is, hogy sem a sofőr sem az utas nemdohányos, így nem hagy kiszellőztethetetlen kellemetlen szagot maga után)
(Válasz)

Sziasztok!
28433-as üzenetváltás volt, melyet köszönök. A szóban forgó hölgyet értékeltem még aznap, de nem látszik nála a negatív értéklésem sem. Vajon miért nem jelent meg? Gerda34 a neve! Tudom még újra értékelni?


Szia !
En azert vezettem be eleg szigoru szabalyokat!
Pl foglalas utan , ahogy az oszkar "szabalyzat" is elvarja az utas keresse a sofort reszletek miatt ! Ha nem keres rovid idon belul akkor irok uzenetet neki, , amibe felteszek kerdeseket . Is ismetelten kerem keressen! Majd hivom is . Ha nem hiv vissza , gondolkodas nelkul torlom ! Sajnos meg igy is van problema , de szerencsere , azert talan joval kevesebb! Ha bizonytalan vagy az ertekeleseivel kapcsolatba , akkor is megfontolando a torles. Bar valljuk be lattam mar olyat, hogy 80 zold ertekelese volt es ...
De meg kell tenni a szukseges ovintezkedeseket! . Udv Z
Laattam en is ezt a szabaalyt. Talan mindenkinek egyszerubb lenne, ha pl. elobb lebeszelhetneek az igenyeket es felteeteleket telefonon, aztan foglalnaak le, es a lefoglalaas azonnali banki atutalassal lenne ervenyesitve. Ez leveedenee a szallitot es az utas felelosseege, hogy utazik vagy nem.
(Válasz)

Sziasztok!
28433-as üzenetváltás volt, melyet köszönök. A szóban forgó hölgyet értékeltem még aznap, de nem látszik nála a negatív értéklésem sem. Vajon miért nem jelent meg? Gerda34 a neve! Tudom még újra értékelni?
Szia !
En azert vezettem be eleg szigoru szabalyokat!
Pl foglalas utan , ahogy az oszkar "szabalyzat" is elvarja az utas keresse a sofort reszletek miatt ! Ha nem keres rovid idon belul akkor irok uzenetet neki, , amibe felteszek kerdeseket . Is ismetelten kerem keressen! Majd hivom is . Ha nem hiv vissza , gondolkodas nelkul torlom ! Sajnos meg igy is van problema , de szerencsere , azert talan joval kevesebb! Ha bizonytalan vagy az ertekeleseivel kapcsolatba , akkor is megfontolando a torles. Bar valljuk be lattam mar olyat, hogy 80 zold ertekelese volt es ...
De meg kell tenni a szukseges ovintezkedeseket! . Udv Z
(Válasz)

Sziasztok!
28433-as üzenetváltás volt, melyet köszönök. A szóban forgó hölgyet értékeltem még aznap, de nem látszik nála a negatív értéklésem sem. Vajon miért nem jelent meg? Gerda34 a neve! Tudom még újra értékelni?
Kedves László!
Legkésőbb 72 órán belül megjelenik az értékelésed a másik fél profilján. Ha közben viszont értékel akkor azonnal mind a kettő.
Így próbáljuk megakadályozni a bosszúból leadott válasz értékeléseket, mert ugye a másik fél így nem látja mit kapott, csak ha már ő is értékelt Téged vagy a 72 óra leteltét követően, de akkor már nem lesz lehetősége viszont értékelni.
(Válasz)
Sziasztok!
28433-as üzenetváltás volt, melyet köszönök. A szóban forgó hölgyet értékeltem még aznap, de nem látszik nála a negatív értéklésem sem. Vajon miért nem jelent meg? Gerda34 a neve! Tudom még újra értékelni?
(Válasz)
28433-as üzenetváltás volt, melyet köszönök. A szóban forgó hölgyet értékeltem még aznap, de nem látszik nála a negatív értéklésem sem. Vajon miért nem jelent meg? Gerda34 a neve! Tudom még újra értékelni?
(Válasz)

Tisztelt Oszkár.
Nem egészen az Önök hibája de a magán szolgáltatásokat szinte kiszorította az üzletszerű szállítás. Legalábbis a Szeged-Bp vonalon. Számlát ugyan nem adnak. És rendszeres problémám az, hogy hiába foglalok akár külön ülőhelyet is a szállítandó kutyának amit előre jelzek is. Rendszeresen nincs neki hely. Persze a helypénzt kifizettetik velünk. Legalábbis édesanyámmal akinek foglalni szoktam, mert én biztos nem hagynám. Kb 3. soförük csinálja ugyan ezt. Hiába szólok. tesznek rá. A másik hogy a 8 fős autókban /8an nyomorogva lehet elférni. Azt pedig külön nem értem, ha mi foglaltunk egy kutyának rendes ülőhelyet...akkor mégis hogyan lehetett teli az autó, mert hivatalosan így túlfoglalásnak kellett volna lennie. Jó lenne ha a magánszemélyeket ösztökölnék az oszkár használatára mint szállító, és kicsit kikopnának a hiénák. A tömegközelekedés egyre rosszabb de elgondolkodunk hogy azt használjuk. Köszönöm ha tudnak valamit tenni.


A szeged-Bp vonalon az utasok miatt koptak ki a magánhirdetők mert nincs utas inkább választják az emberek a buszokat. ( Az hogy kik foglaltak még Péntek , szombaton és mondtak vissza egy hétfő hajnali foglalást előző nap délután de így a 3 utas helyett csak 1 volt ) A rendszeres ilyen problémák miatt sajnos minek hirdess
Kedves Péter!
Amennyiben saját autóval utazol és van szabad helyed, akkor a hirdetés feladása ingyen van, nem veszíthetsz vele semmit magánszemélyként!
Ha lesz utasod akkor mindenféleképpen jobban jársz, mintha meg sem hirdetnéd a helyeidet!
Fontos még, hogy az útdíjat is úgy állítsd be, hogy ha valaki utasként keres helyet, akkor ne legyen drágább mint a vonat vagy busz, mert ez is egy fontos tényező nekik!
Köszönjük szépen a megértésedet és kellemes Oszkáros utakat kívánunk!
(Válasz)

Tehetek-e bármit, ha bejelentkezett utasom nem jött el, nem mondta le az utat (ezzel foglalva más elől a helyet) és átfoglalt máshová. Mindezt azzal magyarázta, hogy 16-án, amikor foglalt hívott, de nem vettem fel. Nálam nem volt hívás. 17-én az utazás napján is hívott, amikor pont foglalt voltam. 10 perc múlva visszahívtam, de már nem vette fel. Az indulás előtt is hívtam, szintén semmi. Írtam a barátjának, aki regisztrálta egyébként az újonc felhasználót. Ekkor derült ki, hogy máshoz foglalt. Belső üzenetet írtam a hölgynek, hogy legyen kedves kifizetni az utat, de természetesen 0 reakció!
Kedves László!
A fent leírtak alapján ebben az esetben több véletlenek sorozata (ő hívott nem ért el, Te hívtad nem érted el) is közrejátszott, hogy ez így alakuljon.
Sajnos minden egyes esetre nincs ellenszer, de alábbi megoldásokkal tudod szűrni a megbízhatatlan utasokat:
Tiltólista beállítása: Többet nem fog hozzád foglalni, valamint az autósok meg tudják osztani egymás tiltólistáját. Érdemes azon a viszonylaton, amelyen sokat autózol felvenned pár autóssal belső üzenetben a kapcsolatot, hogy tiltólistát cseréljetek.
https://blog.oszkar.com/tiltolista-feltubozva/
Online előre fizetés beállítása: Természetesen a hirdetésed feladásánál ki tudod választani, hogy miként fizessen az utas. Röviden: minél később mondja le az utat, annál kevesebb pénz jár neki vissza, és neked pedig több kártérítés. A helyfoglalás korlátozása csak ezzel a funkcióval együtt működik.
https://blog.oszkar.com/online-utazas-fizetesi-lehetoseg-az-oszkaron/
Helyfoglalás korlátozása: Aki a beállított szűrő szerint nem éri el a szintet, az csak online előre fizetve tud nálad helyet foglalni.
https://blog.oszkar.com/az-utas-akirol-elore-sejted-hogy-nem-fog-eljonni/
Valamint ezen felül is érdemes még a mindig megnézni a leendő utasod adatlapját, értékeléseit, és még időben dönteni, ha nem szeretnél vele együtt utazni.
Az autósok nagy része már beállította a fenti megoldásokat, ezért a megbízhatatlan utasok száma erősen kezd visszaszorulni.
Nagyon sajnáljuk a kellemetlenséget!
(Válasz)

Tisztelt Oszkár.
Nem egészen az Önök hibája de a magán szolgáltatásokat szinte kiszorította az üzletszerű szállítás. Legalábbis a Szeged-Bp vonalon. Számlát ugyan nem adnak. És rendszeres problémám az, hogy hiába foglalok akár külön ülőhelyet is a szállítandó kutyának amit előre jelzek is. Rendszeresen nincs neki hely. Persze a helypénzt kifizettetik velünk. Legalábbis édesanyámmal akinek foglalni szoktam, mert én biztos nem hagynám. Kb 3. soförük csinálja ugyan ezt. Hiába szólok. tesznek rá. A másik hogy a 8 fős autókban /8an nyomorogva lehet elférni. Azt pedig külön nem értem, ha mi foglaltunk egy kutyának rendes ülőhelyet...akkor mégis hogyan lehetett teli az autó, mert hivatalosan így túlfoglalásnak kellett volna lennie. Jó lenne ha a magánszemélyeket ösztökölnék az oszkár használatára mint szállító, és kicsit kikopnának a hiénák. A tömegközelekedés egyre rosszabb de elgondolkodunk hogy azt használjuk. Köszönöm ha tudnak valamit tenni.
A szeged-Bp vonalon az utasok miatt koptak ki a magánhirdetők mert nincs utas inkább választják az emberek a buszokat. ( Az hogy kik foglaltak még Péntek , szombaton és mondtak vissza egy hétfő hajnali foglalást előző nap délután de így a 3 utas helyett csak 1 volt ) A rendszeres ilyen problémák miatt sajnos minek hirdess
(Válasz)
Tehetek-e bármit, ha bejelentkezett utasom nem jött el, nem mondta le az utat (ezzel foglalva más elől a helyet) és átfoglalt máshová. Mindezt azzal magyarázta, hogy 16-án, amikor foglalt hívott, de nem vettem fel. Nálam nem volt hívás. 17-én az utazás napján is hívott, amikor pont foglalt voltam. 10 perc múlva visszahívtam, de már nem vette fel. Az indulás előtt is hívtam, szintén semmi. Írtam a barátjának, aki regisztrálta egyébként az újonc felhasználót. Ekkor derült ki, hogy máshoz foglalt. Belső üzenetet írtam a hölgynek, hogy legyen kedves kifizetni az utat, de természetesen 0 reakció!
(Válasz)
(Válasz)

Sziasztok!
Ha csomagot akarok szállítatni miért nem vehetem fel a kapcsolatot telón a soförrel? Az üzenetbe sem írhatok le semmit mert cenzurázzák, Akkor hogy?
A hírdetés legalján van egy olyan gomb, hogy csomagszállítást kérek, ha elfogadja látjátok egymás telefonszámát.
Egyébbként belső üzenetben meg tudod beszélni mit szeretnél elküldeni , csak a telefonszámot nem tudod elküldeni, érthető okokból.
(Válasz)
Sziasztok!
Ha csomagot akarok szállítatni miért nem vehetem fel a kapcsolatot telón a soförrel? Az üzenetbe sem írhatok le semmit mert cenzurázzák, Akkor hogy?
(Válasz)
Ha csomagot akarok szállítatni miért nem vehetem fel a kapcsolatot telón a soförrel? Az üzenetbe sem írhatok le semmit mert cenzurázzák, Akkor hogy?
(Válasz)

Mi a teendő olyankor, amikor a hírdető olyan telefonszámot adott meg kapcsolat felvételhez, amin előfizető nem kapcsolható?
Szia!
Azt javaslom keresd őt Oszkáros belső üzenetben. Mi pedig felvesszük vele a kapcsolatot, hogy frissítse a telefonszámát.
Köszönjük türelmed!
(Válasz)
Mi a teendő olyankor, amikor a hírdető olyan telefonszámot adott meg kapcsolat felvételhez, amin előfizető nem kapcsolható?
(Válasz)
(Válasz)

Szerintetek Budapesttől Debrecenig milyen reális díjat kérhet egy sofőr átlagos személyautós fuvarért?
7l / 100km-es fogyasztással számolva, 650 Ft/l-es üzemanyagár mellett kb 11ezer forint az üzemanyagköltség.
Ha három utasod fejenként hozzájárul 3000 - 3500 Ft-tal az utazáshoz, akkor ennek nagy részét már meg is spórolhatod.
Sokan egyéb költséget is belekalkulálnak, és erre való hivatkozással 4-5000 Ft-ért, esetleg még többért hirdetnek egy helyet.
Viszont azt is érdemes figyelembe venni, ha az utasnak van lehetősége egyéb utazási móddal 3050 Ft-ért eljutni, akkor kevésbé valószínű, hogy jóval többet kiadna inkább a telekocsis útért.
A kevesebb néha több, 3*3000, vagy maximum 3*3500 még mindig jobb, mint 0*4500 vagy esetleg 1*4000.
(Válasz)
Szerintetek Budapesttől Debrecenig milyen reális díjat kérhet egy sofőr átlagos személyautós fuvarért?
(Válasz)
(Válasz)

Üdvözlet! Hogyan tudom letiltani az utast,hogy ne tudjon nálam foglalni? utas6
Kedves Zsolt!
Akár az értékelés leadásánál is van erre lehetőség, ha az adott felhasználónál átállítod az értékelés minősítését semlegesre vagy negatívra, akkor megjelenik egy kis szöveg ("Tiltólistára teszem"), amit ki tudsz jelölni.
Vagy pedig az alábbi menüpontban van még lehetőséged a felhasználói nevét megadva tiltólistára tenni:
https://www.oszkar.com/user/user_denied.php
További kellemes Oszkáros utakat kívánunk!
(Válasz)
Üdvözlet! Hogyan tudom letiltani az utast,hogy ne tudjon nálam foglalni? utas6
(Válasz)
(Válasz)


Ritkán olvasom ezt az üzenő falat, de most úgy gondoltam pár gondolattal hozzájárulok az előttem szólókhoz.
Az un. Oszkár mester cím megszerzése ezen az oldalon egy elhibázott programozáson alapul. Átgondolatlan és önmagának ellenmondó rendszer.
Lényege az, ha minden szépen csináltál, akkor akár 2 hónapra Tiéd lehet ez a cím. Itt ugye jelzi, hogy az elmúlt 6 hónapot veszi figyelembe. De nem így van! Nem az elmúlt 6 hónapot veszi figyelembe, hiszen a következő körnél nem kerül un. nullázásra az addigi eredményed.
Ha jól értelemezem az alábbiakat!
„Ezen az oldalon tudod követni a statisztikáidat, így látod, miben kell fejlődnöd, hogy 2 hónapra Tiéd lehessen a cím! A mutatók az elmúlt 6 hónapban elért eredményeidet mutatják.”
Elszállított utasok száma ->tételezzük fel ügyes voltál és elvittél ennyi utast. Ez OK!
24 órán belüli válaszadási arány->hibás programozás. Az utolsó üzenetre adott választ nézi a rendszer. Nekem egyszer éjfél után írtak, amelyre reggel 7 körül válaszoltam, erre a rendszer lehúzta az arányt. Majd az egyszerű Szia-ra nem válaszoltam, hiszen elköszöntünk az út megbeszélése után. Szintén lepontozás. Ez a része egyszerűen így értelmezhetetlen és hibás elgondoláson alapul az un. Oszkár mester résznek. Az én utasaim tudják már, hogy nekem itt ne üzengessek senki, mert egyszerűen nincs időm ezt a részét nézegetni, főleg munkaidőben.
Ez helyet valami mást kellene kitalálni, mert feltételezem, nem csak nekem nincs időm és lehetőségem olvasgatni az üzeneteket. Megjegyzem, hogy vannak olyan munkakörök, ahol pl. nem lehet ott a dolgozónál a telefon és nincs internet elérhetősége sem. Akkor jön a negatív pontozás, mert nem válaszolt az üzenetre csak órák múlva? Igen, az Oszkár rendszere szerint igen, mert ők még nem dolgoztak ilyen munkakörben.
Elkötelezettségi mutató->Vajon miért nincs olyan lehetőség, hogy az autós miért mondta vissza az utat? Ötlettelen ennyi idő után is ez a része. Mind itt előttem is megtörtént, lehet akár betegség, munkahely, baleset vagy egyszerűen az utas nem olyan állapotban jelent meg, hogy un. mindenki komfortosan érezze magát az utazás alatt.
Az utas miért mondta le? Más választott, munkahely, betegség vagy valami, amit lemondáskor ilyenkor vagy kiválasztani kellene vagy kötelezően beírni, hogy a másik fél értesüljön részletében a lemondásról. Akár autós, akár utas. Ha lenne ilyen lehetőség, akkor itt az oldalakon keresztüli adok-kapok egyszerűen elkerülhető lett volna (legalább is, így gondolom).
Leadott értékelések->Ez sem egy tökéletes rendszer, de még zötyögve elmegy. Itt azért általában az utas adja a negatív arányt, ha kérésének megfelelően nem viszem közelebb úticéljához. Mondjuk az én utasaimat rászoktattam, hogy van egy meghirdetett út, akkor ott nincs ide-oda mászkálás.
Kapott pozitív értékelések aránya->ezzel nincs gond, mert kb. a valóságot mutatja.
Végezetül az előttem írt üzeneteket a Moderátornak, Üzemeltetőnek vagy nem tudom mi van itt, az elején rövidre kellett volna zárni.

Az értékeléseket már sok-sok évvel ezelőtt elrontotta az oszkár, ugyanis visszavonhatóak és átírhatóak. Abszolút katasztrófa, sehol másutt nincs ilyen típusú értékelési mód. Az oszkáron viszont adott esetben a sértett fél visszavonhatja a pozítív értékelését és átírhatja negatívra, csak azért mert a másik őszinte volt. Annak idején jeleztem ezt az oszkárnak, próbáltam érvelni, hogy miért gáz ez de nem jutottam át a pajzson.

Kedves istvanb!
Ez nem fedi a valóságot, közel hét éve vezettük be a ma is működő rendszert, amely kizárja a bosszú-értékelés lehetőségét:
https://blog.oszkar.com/ertekeles-ujratoltve-nincs-tobb-bosszu/

Lehet, hogy ezt már nem olvastam. Ezzel együtt: vajh miért nem mindenkinek 15/30 napja van értékelni? Miért befolyásolja az én értékelésre adott időmet, hogy a másik már értékelt? Az, hogy a kölcsönös negatívat azt azért vissza lehet vonni, szintén egy hungarikum. Nem kell válaszolni, ez nyilván nem ettől fog megváltozni, ezeket a köröket már lefutottuk. Mindenesetre az, hogy valami működik nem azt jelenti, hogy jó.

Kedves István!
Ha van kérdés, én válaszolok:
Azért csak 3 nap áll rendelkezésre a másik értékelése után, hogy ne lehessen "altatni" a negatív értékelést. Ugye addig nem jelenik meg a kapott értékelés, amíg az értékelés címzettje nem válaszol, vagy le nem jár a türelmi idő. Viszont ha valaki jogos negatívat kapna, akkor tudná annak a megjelenését gátolni azzal, hogy ő nem értékel hetekig.
3 nap elég kell hogy legyen a viszont-értékelésre, ha valaki valóban szeretné. Nyilván ez akkor érdekes, ha valami nagyon negatív vagy pozitív esemény történt az út során.

Szia. Ne haragudj, de erre mondtam anno is meg most is, hogy ez olyan mint az egyszeri ember, aki egy kva nagyot akart fingani de helyette csak bszart. Sehol a világon nincs még egy ilyen értékelési rendszer, sem az ebay-en, sem az airbnb-n, sem a hotel.com-on, sem sehol pedig ezek néhány nagyságrenddel az oszkár felett vannak. Talán nem véletlenül.
Az pedig, hogy a kölcsönös negatív értékeléseket vissza lehet vonni, az egy kabaré. Értem, hogy meg lehet magyarázni, csak minek...

Kedves István!
Értem én, hogy nem szimpatizálsz az értékelési rendszerünkkel, de amit írsz, hogy sehol se lenne ilyen, az sajnos nem fedi a valóságot.
Pl: Airbnb-n nagyon hasonló rendszer van, csak 14 nap a 3 helyett ( https://hu.airbnb.com/help/article/13?_set_bev_on_new_domain=1735237988_EAYmFjNj... )
Sajnos ott nem fordították le magyarra, de azért idemásolom:
"When can reviews be submitted and published
Hosts and guests have 14 days after checkout to submit their review. Guests and Hosts can also leave a review for certain reservations that are canceled on or after the day of check-in (12:00 AM in the listing’s time zone).
Reviews are posted after both parties have submitted their reviews, or once the 14-day period has ended—whichever comes first."

Szerintem most már nem csak az eredeti állításom hanem az is fedi a valóságot, hogy nem beszélni angolul.
Amit beidéztél az azt jelenti, hogy mindkét félnek 14 napja van értékelni a másikat. Az értékelések akkor jelennek meg ha mindkét fél értékelte a másikat, vagy ha letelt a 14 nap. Szó sincs arról, hogy ha én értékelem a másikat akkor neki 3 napja van értékelni engem.
Azt meg már nem másolom be, de feketén fehéren le van írva, hogy az értékeléseket csak addig lehet módosítani, amíg a másik nem értékelt téged illetve, hogy a megjelenésük után már egyiket sem lehet módosítani.
Ahogy mondtam... egyszeri ember.
Néhány problémát nem kezel le az értékelési rendszer.
Azt javaslom, hogy saját álláspontod, minél inkább, alá kell támasztanod. Egyik módszer, minél több mindent leirni, oszkár üzenetbe, sőt, már az út leírásba. Így könnyebben tudod álláspontodat alátámasztani. S az ügyfélszolgálat így, könnyebben tud segíteni.
https://blog.oszkar.com/ertekeles-ujratoltve-nincs-tobb-bosszu/
Blogon néhányan kifejezték véleményüket. Nem számoltam össze, de talán az volt túl súlyban, akik, inkább változtatnának ezen a 3 napon. Talán az volt a legkompromisszumképesebb, hogyha az első értékelés +, akkor hosszabb idő legyen viszont értékelni, ne csak 3 nap.
Említettek, vmi felmérést, amit kiértékeltek. Mi lett a bevezetés után az eredmény? Mennyivel esett vissza, az értékelési kedv?
Talán, lehetne egy szűkebb kör, akiknek ki lehetne, küldeni egy kérdőívet, pl Google formot.
Ha a felhasználók úgy érzik, hogy az ő véleményük is számít, akkor elkötelezetebbek. ;-)
(Válasz)


Ja eszembejutott egy problema. Ez a robot ellenorzes , amikor bongeszobe telefonon pipalom a kepeket(pl uzenet kuldesnel) sokszor 10-20 kepet is ki kell pipalnom. Eleg idegesito . Amikor asztali bongeszot hasznalok sokkal kevesebb van.
Mas is tapasztalja ezt ?
Lehetne ezen valtoztatni , hogy 2-3 nal tobbszor, ne ajanljon fel tobb kepet?

Szia!
Ez egy Google algoritmus, így tőlünk teljesen független Éppen ezért nem tudunk ebben sajnos segíteni!
Köszönjük a megértésedet!
De megis mi a csudatol fugg?? Miert gondolja az algoritmus , hogy ennyire meg kell gyozodnie? Gondoom van azert lovesetek rola .
(Válasz)

Sziasztok! Érdeklődnék, hogy hol és milyen formában lehet vitatni "késői lemondás miatt" kapott negatív értékelést?
Kedves Attila!
Az info@oszkar.com email címre írj nekünk levelet ezzel kapcsolatban, ahol részletesen leírod, hogy szerinted mi történt és pontosan melyik utazásról van szó.
Illetve a késői lemondás pontos fogalma az alábbi: A foglalás időpontja és az indulás időpontja közötti idő-intervallum 40%-ának leteltét követően törölt foglalás késői lemondásnak számít.
Köszönjük szépen!
(Válasz)
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy hol és milyen formában lehet vitatni "késői lemondás miatt" kapott negatív értékelést?
(Válasz)
(Válasz)


Hello .
Olvastam a HVG en Albérlet a közautózásban: a Limóval oszkározás
https://m.hvg.hu/kkv/20241223_Alberlet-a-kozautozasban-a-Limoval-oszkarozas
es lattam a blogot is . Ez egy jo kezdemenyezes. Van mar vmi eredmeny , amit kozze lehet adni ? pl 1232 db ilyen ut szulett ? 627 utas volt ezeke az utakon? Mi az eddigi eredmeny?
Amugy jo konstrukcio!
Elore is koszi,
Udv Z
Szia!
Amint lesz kézzel fogható, publikus adat akkor blogbejegyzésben közzé fogjuk tenni!
(Válasz)


Ja eszembejutott egy problema. Ez a robot ellenorzes , amikor bongeszobe telefonon pipalom a kepeket(pl uzenet kuldesnel) sokszor 10-20 kepet is ki kell pipalnom. Eleg idegesito . Amikor asztali bongeszot hasznalok sokkal kevesebb van.
Mas is tapasztalja ezt ?
Lehetne ezen valtoztatni , hogy 2-3 nal tobbszor, ne ajanljon fel tobb kepet?
Szia!
Ez egy Google algoritmus, így tőlünk teljesen független Éppen ezért nem tudunk ebben sajnos segíteni!
Köszönjük a megértésedet!
(Válasz)
Ja eszembejutott egy problema. Ez a robot ellenorzes , amikor bongeszobe telefonon pipalom a kepeket(pl uzenet kuldesnel) sokszor 10-20 kepet is ki kell pipalnom. Eleg idegesito . Amikor asztali bongeszot hasznalok sokkal kevesebb van.
Mas is tapasztalja ezt ?
Lehetne ezen valtoztatni , hogy 2-3 nal tobbszor, ne ajanljon fel tobb kepet?
(Válasz)
Mas is tapasztalja ezt ?
Lehetne ezen valtoztatni , hogy 2-3 nal tobbszor, ne ajanljon fel tobb kepet?
(Válasz)
Hello .
Olvastam a HVG en Albérlet a közautózásban: a Limóval oszkározás
https://m.hvg.hu/kkv/20241223_Alberlet-a-kozautozasban-a-Limoval-oszkarozas
es lattam a blogot is . Ez egy jo kezdemenyezes. Van mar vmi eredmeny , amit kozze lehet adni ? pl 1232 db ilyen ut szulett ? 627 utas volt ezeke az utakon? Mi az eddigi eredmeny?
Amugy jo konstrukcio!
Elore is koszi,
Udv Z
(Válasz)
Olvastam a HVG en Albérlet a közautózásban: a Limóval oszkározás
https://m.hvg.hu/kkv/20241223_Alberlet-a-kozautozasban-a-Limoval-oszkarozas
es lattam a blogot is . Ez egy jo kezdemenyezes. Van mar vmi eredmeny , amit kozze lehet adni ? pl 1232 db ilyen ut szulett ? 627 utas volt ezeke az utakon? Mi az eddigi eredmeny?
Amugy jo konstrukcio!
Elore is koszi,
Udv Z
(Válasz)

Tisztelt Oszkár.
Nem egészen az Önök hibája de a magán szolgáltatásokat szinte kiszorította az üzletszerű szállítás. Legalábbis a Szeged-Bp vonalon. Számlát ugyan nem adnak. És rendszeres problémám az, hogy hiába foglalok akár külön ülőhelyet is a szállítandó kutyának amit előre jelzek is. Rendszeresen nincs neki hely. Persze a helypénzt kifizettetik velünk. Legalábbis édesanyámmal akinek foglalni szoktam, mert én biztos nem hagynám. Kb 3. soförük csinálja ugyan ezt. Hiába szólok. tesznek rá. A másik hogy a 8 fős autókban /8an nyomorogva lehet elférni. Azt pedig külön nem értem, ha mi foglaltunk egy kutyának rendes ülőhelyet...akkor mégis hogyan lehetett teli az autó, mert hivatalosan így túlfoglalásnak kellett volna lennie. Jó lenne ha a magánszemélyeket ösztökölnék az oszkár használatára mint szállító, és kicsit kikopnának a hiénák. A tömegközelekedés egyre rosszabb de elgondolkodunk hogy azt használjuk. Köszönöm ha tudnak valamit tenni.
Alapvetően ameddig tehetjük, az a megoldás, hogy magánhirdetőkkel utazunk. Ameddig még vannak, akik hirdetnek. Sajnos az a legnagyobb probléma, ami tükröződik szinte mindegyik vállalkozó értékeléseiből, az a sunyi, magyaros trükközés. Ha nem éri meg elindulni, akkor "lerobbant az autó", "rosszul lett a sofőr" meg lehetne sorolni a kifogásokat, mondják le az utakat, ha épp nincs más megoldás...vagy ha van, például átteszik a másik vállalkozó autójába, azt sem kommunikálják le korrektül, csak a helyszínen szembesülnek vele, hogy nem az az autó, nem az a rendszám, ami a hirdetésben van. A tarifájuk is "borravalós", és úgy tűnik, sok esetben "elfelejt" a sofőr visszaadni, vagy ha szóváteszik neki, akkor pont nincs is nála apró :D Ha nem akarják, hogy vissza kelljen adnia a sofőrnek, akkor emeljék meg azzal a 100 Ft-tal a viteldíjat és ne nézzék hülyének az utasokat. Vagy lehetne már ezt mondani a repteres kitérőkkel is. Jó esetben szerepel a hirdetésben, csak épp a sorrendet cserélik fel(bár például nem is értem, ki menne vissza a reptérről a városba, hogy azután újra az M5-re kimenjen, teljesen átlátszó, hogy indulás után gazdaságos a reptérre kimenniük, de mind1 :D), rossz esetben nincs is feltüntetve, pedig 20 perc kitérő igencsak említésreméltó volna, és nem a sofőrjeikre kéne ráverni a felelősséget, hogy majd behozzák a késést bármi áron.
Most arról már inkább nem beszélnék, milyen egyéb trükkjeik vannak a magánhirdetőkkel szemben...ez inkább maradjon meg pletykának.
(Válasz)

Tisztelt Oszkár.
Nem egészen az Önök hibája de a magán szolgáltatásokat szinte kiszorította az üzletszerű szállítás. Legalábbis a Szeged-Bp vonalon. Számlát ugyan nem adnak. És rendszeres problémám az, hogy hiába foglalok akár külön ülőhelyet is a szállítandó kutyának amit előre jelzek is. Rendszeresen nincs neki hely. Persze a helypénzt kifizettetik velünk. Legalábbis édesanyámmal akinek foglalni szoktam, mert én biztos nem hagynám. Kb 3. soförük csinálja ugyan ezt. Hiába szólok. tesznek rá. A másik hogy a 8 fős autókban /8an nyomorogva lehet elférni. Azt pedig külön nem értem, ha mi foglaltunk egy kutyának rendes ülőhelyet...akkor mégis hogyan lehetett teli az autó, mert hivatalosan így túlfoglalásnak kellett volna lennie. Jó lenne ha a magánszemélyeket ösztökölnék az oszkár használatára mint szállító, és kicsit kikopnának a hiénák. A tömegközelekedés egyre rosszabb de elgondolkodunk hogy azt használjuk. Köszönöm ha tudnak valamit tenni.
Kedves Barbara!
Valóban az Oszkáron ez az egyik legmegosztóbb téma, sok fejtörést okozott eddig is.
Az egyértelművé vált, hogy csak a költségmegosztó autósok nem tudják kiszolgálni az utazási igényeket.
Ez azt okozta sok utasnál, hogy ha többször keresett, és rendre nem talált szabad helyet, akkor az egész rendszert elkönyvelte használhatatlannak.
Ha külön rendszert indítottunk volna a kisbuszosoknak, akkor sokan utasként csak arra találtak volna rá, így a magánautósok szóba sem jöhettek volna az ő számukra.
A gondolatmenetünk tehát a következő volt (és még mindig látjuk értelmét):
Van egy utas, utazni szeretne. Párszor mondjuk megy magán autóssal, jó élményben van része, megszereti a telekocsizást. Majd utána néhányszor peche van, és minden magánautós foglalt. Ekkor elmegy az üzletivel, még ha nem is lesz olyan közösségi élménye, de bent marad a rendszerben. Ennek köszönhetően utána újra az Oszkáron keres - ha talál magán autóst, akkor újra közösségi élményben lehet része.
Az üzleti autósok legnagyobb része az utasok megelégedésére, professzionálisan működik - bár problémák mindenkinél adódhatnak, ahogy a magánautósoknál is. Tényleg nem ezért jött létre az Oszkár és tényleg nem ez az a közösségi élmény, amit mindnyájan szeretünk a telekocsizásban, de sokaknak míg így is jobb/olcsóbb/gyorsabb/rugalmasabb megoldás, mint bármi más.
A profilod előzménye alapján az utóbbi években egyszer fordult elő, hogy nem csak 1 helyet foglaltál az adott autóban, így véleményünk szerint az autósok a normál kisállatszállításra számoltak fel többlet költséget és nem egy másik szabad hely lett foglalva.
Azt javasoljuk, hogy foglalás után minden esetben hívd fel az autóst vagy a sofőrt és beszéljétek meg a részleteket.
Illetve a keresőben van lehetőséged szűrni az üzleti autósok hirdetéseit a "Részletes keresés"-i feltételek között.
Köszönjük a megértésedet és a visszajelzésedet!
(Válasz)
Tisztelt Oszkár.
Nem egészen az Önök hibája de a magán szolgáltatásokat szinte kiszorította az üzletszerű szállítás. Legalábbis a Szeged-Bp vonalon. Számlát ugyan nem adnak. És rendszeres problémám az, hogy hiába foglalok akár külön ülőhelyet is a szállítandó kutyának amit előre jelzek is. Rendszeresen nincs neki hely. Persze a helypénzt kifizettetik velünk. Legalábbis édesanyámmal akinek foglalni szoktam, mert én biztos nem hagynám. Kb 3. soförük csinálja ugyan ezt. Hiába szólok. tesznek rá. A másik hogy a 8 fős autókban /8an nyomorogva lehet elférni. Azt pedig külön nem értem, ha mi foglaltunk egy kutyának rendes ülőhelyet...akkor mégis hogyan lehetett teli az autó, mert hivatalosan így túlfoglalásnak kellett volna lennie. Jó lenne ha a magánszemélyeket ösztökölnék az oszkár használatára mint szállító, és kicsit kikopnának a hiénák. A tömegközelekedés egyre rosszabb de elgondolkodunk hogy azt használjuk. Köszönöm ha tudnak valamit tenni.
(Válasz)
Nem egészen az Önök hibája de a magán szolgáltatásokat szinte kiszorította az üzletszerű szállítás. Legalábbis a Szeged-Bp vonalon. Számlát ugyan nem adnak. És rendszeres problémám az, hogy hiába foglalok akár külön ülőhelyet is a szállítandó kutyának amit előre jelzek is. Rendszeresen nincs neki hely. Persze a helypénzt kifizettetik velünk. Legalábbis édesanyámmal akinek foglalni szoktam, mert én biztos nem hagynám. Kb 3. soförük csinálja ugyan ezt. Hiába szólok. tesznek rá. A másik hogy a 8 fős autókban /8an nyomorogva lehet elférni. Azt pedig külön nem értem, ha mi foglaltunk egy kutyának rendes ülőhelyet...akkor mégis hogyan lehetett teli az autó, mert hivatalosan így túlfoglalásnak kellett volna lennie. Jó lenne ha a magánszemélyeket ösztökölnék az oszkár használatára mint szállító, és kicsit kikopnának a hiénák. A tömegközelekedés egyre rosszabb de elgondolkodunk hogy azt használjuk. Köszönöm ha tudnak valamit tenni.
(Válasz)


Ritkán olvasom ezt az üzenő falat, de most úgy gondoltam pár gondolattal hozzájárulok az előttem szólókhoz.
Az un. Oszkár mester cím megszerzése ezen az oldalon egy elhibázott programozáson alapul. Átgondolatlan és önmagának ellenmondó rendszer.
Lényege az, ha minden szépen csináltál, akkor akár 2 hónapra Tiéd lehet ez a cím. Itt ugye jelzi, hogy az elmúlt 6 hónapot veszi figyelembe. De nem így van! Nem az elmúlt 6 hónapot veszi figyelembe, hiszen a következő körnél nem kerül un. nullázásra az addigi eredményed.
Ha jól értelemezem az alábbiakat!
„Ezen az oldalon tudod követni a statisztikáidat, így látod, miben kell fejlődnöd, hogy 2 hónapra Tiéd lehessen a cím! A mutatók az elmúlt 6 hónapban elért eredményeidet mutatják.”
Elszállított utasok száma ->tételezzük fel ügyes voltál és elvittél ennyi utast. Ez OK!
24 órán belüli válaszadási arány->hibás programozás. Az utolsó üzenetre adott választ nézi a rendszer. Nekem egyszer éjfél után írtak, amelyre reggel 7 körül válaszoltam, erre a rendszer lehúzta az arányt. Majd az egyszerű Szia-ra nem válaszoltam, hiszen elköszöntünk az út megbeszélése után. Szintén lepontozás. Ez a része egyszerűen így értelmezhetetlen és hibás elgondoláson alapul az un. Oszkár mester résznek. Az én utasaim tudják már, hogy nekem itt ne üzengessek senki, mert egyszerűen nincs időm ezt a részét nézegetni, főleg munkaidőben.
Ez helyet valami mást kellene kitalálni, mert feltételezem, nem csak nekem nincs időm és lehetőségem olvasgatni az üzeneteket. Megjegyzem, hogy vannak olyan munkakörök, ahol pl. nem lehet ott a dolgozónál a telefon és nincs internet elérhetősége sem. Akkor jön a negatív pontozás, mert nem válaszolt az üzenetre csak órák múlva? Igen, az Oszkár rendszere szerint igen, mert ők még nem dolgoztak ilyen munkakörben.
Elkötelezettségi mutató->Vajon miért nincs olyan lehetőség, hogy az autós miért mondta vissza az utat? Ötlettelen ennyi idő után is ez a része. Mind itt előttem is megtörtént, lehet akár betegség, munkahely, baleset vagy egyszerűen az utas nem olyan állapotban jelent meg, hogy un. mindenki komfortosan érezze magát az utazás alatt.
Az utas miért mondta le? Más választott, munkahely, betegség vagy valami, amit lemondáskor ilyenkor vagy kiválasztani kellene vagy kötelezően beírni, hogy a másik fél értesüljön részletében a lemondásról. Akár autós, akár utas. Ha lenne ilyen lehetőség, akkor itt az oldalakon keresztüli adok-kapok egyszerűen elkerülhető lett volna (legalább is, így gondolom).
Leadott értékelések->Ez sem egy tökéletes rendszer, de még zötyögve elmegy. Itt azért általában az utas adja a negatív arányt, ha kérésének megfelelően nem viszem közelebb úticéljához. Mondjuk az én utasaimat rászoktattam, hogy van egy meghirdetett út, akkor ott nincs ide-oda mászkálás.
Kapott pozitív értékelések aránya->ezzel nincs gond, mert kb. a valóságot mutatja.
Végezetül az előttem írt üzeneteket a Moderátornak, Üzemeltetőnek vagy nem tudom mi van itt, az elején rövidre kellett volna zárni.

Az értékeléseket már sok-sok évvel ezelőtt elrontotta az oszkár, ugyanis visszavonhatóak és átírhatóak. Abszolút katasztrófa, sehol másutt nincs ilyen típusú értékelési mód. Az oszkáron viszont adott esetben a sértett fél visszavonhatja a pozítív értékelését és átírhatja negatívra, csak azért mert a másik őszinte volt. Annak idején jeleztem ezt az oszkárnak, próbáltam érvelni, hogy miért gáz ez de nem jutottam át a pajzson.

Kedves istvanb!
Ez nem fedi a valóságot, közel hét éve vezettük be a ma is működő rendszert, amely kizárja a bosszú-értékelés lehetőségét:
https://blog.oszkar.com/ertekeles-ujratoltve-nincs-tobb-bosszu/

Lehet, hogy ezt már nem olvastam. Ezzel együtt: vajh miért nem mindenkinek 15/30 napja van értékelni? Miért befolyásolja az én értékelésre adott időmet, hogy a másik már értékelt? Az, hogy a kölcsönös negatívat azt azért vissza lehet vonni, szintén egy hungarikum. Nem kell válaszolni, ez nyilván nem ettől fog megváltozni, ezeket a köröket már lefutottuk. Mindenesetre az, hogy valami működik nem azt jelenti, hogy jó.

Kedves István!
Ha van kérdés, én válaszolok:
Azért csak 3 nap áll rendelkezésre a másik értékelése után, hogy ne lehessen "altatni" a negatív értékelést. Ugye addig nem jelenik meg a kapott értékelés, amíg az értékelés címzettje nem válaszol, vagy le nem jár a türelmi idő. Viszont ha valaki jogos negatívat kapna, akkor tudná annak a megjelenését gátolni azzal, hogy ő nem értékel hetekig.
3 nap elég kell hogy legyen a viszont-értékelésre, ha valaki valóban szeretné. Nyilván ez akkor érdekes, ha valami nagyon negatív vagy pozitív esemény történt az út során.

Szia. Ne haragudj, de erre mondtam anno is meg most is, hogy ez olyan mint az egyszeri ember, aki egy kva nagyot akart fingani de helyette csak bszart. Sehol a világon nincs még egy ilyen értékelési rendszer, sem az ebay-en, sem az airbnb-n, sem a hotel.com-on, sem sehol pedig ezek néhány nagyságrenddel az oszkár felett vannak. Talán nem véletlenül.
Az pedig, hogy a kölcsönös negatív értékeléseket vissza lehet vonni, az egy kabaré. Értem, hogy meg lehet magyarázni, csak minek...

Kedves István!
Értem én, hogy nem szimpatizálsz az értékelési rendszerünkkel, de amit írsz, hogy sehol se lenne ilyen, az sajnos nem fedi a valóságot.
Pl: Airbnb-n nagyon hasonló rendszer van, csak 14 nap a 3 helyett ( https://hu.airbnb.com/help/article/13?_set_bev_on_new_domain=1735237988_EAYmFjNj... )
Sajnos ott nem fordították le magyarra, de azért idemásolom:
"When can reviews be submitted and published
Hosts and guests have 14 days after checkout to submit their review. Guests and Hosts can also leave a review for certain reservations that are canceled on or after the day of check-in (12:00 AM in the listing’s time zone).
Reviews are posted after both parties have submitted their reviews, or once the 14-day period has ended—whichever comes first."
Szerintem most már nem csak az eredeti állításom hanem az is fedi a valóságot, hogy nem beszélni angolul.
Amit beidéztél az azt jelenti, hogy mindkét félnek 14 napja van értékelni a másikat. Az értékelések akkor jelennek meg ha mindkét fél értékelte a másikat, vagy ha letelt a 14 nap. Szó sincs arról, hogy ha én értékelem a másikat akkor neki 3 napja van értékelni engem.
Azt meg már nem másolom be, de feketén fehéren le van írva, hogy az értékeléseket csak addig lehet módosítani, amíg a másik nem értékelt téged illetve, hogy a megjelenésük után már egyiket sem lehet módosítani.
Ahogy mondtam... egyszeri ember.
(Válasz)

Ha telefonon lépek be az oszkárba az appon keresztül, akkor nem dobja fel az üzeneteknél a csomagszállítási ajánlatkérést, így csak gépen lehet elfogadni azt, ez megnehezítheti a gyors kommunikációt.
Kedves Zsosszi!
köszönjük a jelzést! A csomagszállítási ajánlatkérés le van kezelve az applikációban is. Elképzelhető, hogy valamiért nem frissültek be nálad az üzenetek. Megpróbálod kérlek a bejövő üzenetek listában lefelé húzással frissíteni a listát, akkor megjelenik?
Válaszolhatsz akár privátban is
Köszönöm!
Attila
Oszkár telekocsi
(Válasz)


Ritkán olvasom ezt az üzenő falat, de most úgy gondoltam pár gondolattal hozzájárulok az előttem szólókhoz.
Az un. Oszkár mester cím megszerzése ezen az oldalon egy elhibázott programozáson alapul. Átgondolatlan és önmagának ellenmondó rendszer.
Lényege az, ha minden szépen csináltál, akkor akár 2 hónapra Tiéd lehet ez a cím. Itt ugye jelzi, hogy az elmúlt 6 hónapot veszi figyelembe. De nem így van! Nem az elmúlt 6 hónapot veszi figyelembe, hiszen a következő körnél nem kerül un. nullázásra az addigi eredményed.
Ha jól értelemezem az alábbiakat!
„Ezen az oldalon tudod követni a statisztikáidat, így látod, miben kell fejlődnöd, hogy 2 hónapra Tiéd lehessen a cím! A mutatók az elmúlt 6 hónapban elért eredményeidet mutatják.”
Elszállított utasok száma ->tételezzük fel ügyes voltál és elvittél ennyi utast. Ez OK!
24 órán belüli válaszadási arány->hibás programozás. Az utolsó üzenetre adott választ nézi a rendszer. Nekem egyszer éjfél után írtak, amelyre reggel 7 körül válaszoltam, erre a rendszer lehúzta az arányt. Majd az egyszerű Szia-ra nem válaszoltam, hiszen elköszöntünk az út megbeszélése után. Szintén lepontozás. Ez a része egyszerűen így értelmezhetetlen és hibás elgondoláson alapul az un. Oszkár mester résznek. Az én utasaim tudják már, hogy nekem itt ne üzengessek senki, mert egyszerűen nincs időm ezt a részét nézegetni, főleg munkaidőben.
Ez helyet valami mást kellene kitalálni, mert feltételezem, nem csak nekem nincs időm és lehetőségem olvasgatni az üzeneteket. Megjegyzem, hogy vannak olyan munkakörök, ahol pl. nem lehet ott a dolgozónál a telefon és nincs internet elérhetősége sem. Akkor jön a negatív pontozás, mert nem válaszolt az üzenetre csak órák múlva? Igen, az Oszkár rendszere szerint igen, mert ők még nem dolgoztak ilyen munkakörben.
Elkötelezettségi mutató->Vajon miért nincs olyan lehetőség, hogy az autós miért mondta vissza az utat? Ötlettelen ennyi idő után is ez a része. Mind itt előttem is megtörtént, lehet akár betegség, munkahely, baleset vagy egyszerűen az utas nem olyan állapotban jelent meg, hogy un. mindenki komfortosan érezze magát az utazás alatt.
Az utas miért mondta le? Más választott, munkahely, betegség vagy valami, amit lemondáskor ilyenkor vagy kiválasztani kellene vagy kötelezően beírni, hogy a másik fél értesüljön részletében a lemondásról. Akár autós, akár utas. Ha lenne ilyen lehetőség, akkor itt az oldalakon keresztüli adok-kapok egyszerűen elkerülhető lett volna (legalább is, így gondolom).
Leadott értékelések->Ez sem egy tökéletes rendszer, de még zötyögve elmegy. Itt azért általában az utas adja a negatív arányt, ha kérésének megfelelően nem viszem közelebb úticéljához. Mondjuk az én utasaimat rászoktattam, hogy van egy meghirdetett út, akkor ott nincs ide-oda mászkálás.
Kapott pozitív értékelések aránya->ezzel nincs gond, mert kb. a valóságot mutatja.
Végezetül az előttem írt üzeneteket a Moderátornak, Üzemeltetőnek vagy nem tudom mi van itt, az elején rövidre kellett volna zárni.

Az értékeléseket már sok-sok évvel ezelőtt elrontotta az oszkár, ugyanis visszavonhatóak és átírhatóak. Abszolút katasztrófa, sehol másutt nincs ilyen típusú értékelési mód. Az oszkáron viszont adott esetben a sértett fél visszavonhatja a pozítív értékelését és átírhatja negatívra, csak azért mert a másik őszinte volt. Annak idején jeleztem ezt az oszkárnak, próbáltam érvelni, hogy miért gáz ez de nem jutottam át a pajzson.

Kedves istvanb!
Ez nem fedi a valóságot, közel hét éve vezettük be a ma is működő rendszert, amely kizárja a bosszú-értékelés lehetőségét:
https://blog.oszkar.com/ertekeles-ujratoltve-nincs-tobb-bosszu/

Lehet, hogy ezt már nem olvastam. Ezzel együtt: vajh miért nem mindenkinek 15/30 napja van értékelni? Miért befolyásolja az én értékelésre adott időmet, hogy a másik már értékelt? Az, hogy a kölcsönös negatívat azt azért vissza lehet vonni, szintén egy hungarikum. Nem kell válaszolni, ez nyilván nem ettől fog megváltozni, ezeket a köröket már lefutottuk. Mindenesetre az, hogy valami működik nem azt jelenti, hogy jó.

Kedves István!
Ha van kérdés, én válaszolok:
Azért csak 3 nap áll rendelkezésre a másik értékelése után, hogy ne lehessen "altatni" a negatív értékelést. Ugye addig nem jelenik meg a kapott értékelés, amíg az értékelés címzettje nem válaszol, vagy le nem jár a türelmi idő. Viszont ha valaki jogos negatívat kapna, akkor tudná annak a megjelenését gátolni azzal, hogy ő nem értékel hetekig.
3 nap elég kell hogy legyen a viszont-értékelésre, ha valaki valóban szeretné. Nyilván ez akkor érdekes, ha valami nagyon negatív vagy pozitív esemény történt az út során.

Szia. Ne haragudj, de erre mondtam anno is meg most is, hogy ez olyan mint az egyszeri ember, aki egy kva nagyot akart fingani de helyette csak bszart. Sehol a világon nincs még egy ilyen értékelési rendszer, sem az ebay-en, sem az airbnb-n, sem a hotel.com-on, sem sehol pedig ezek néhány nagyságrenddel az oszkár felett vannak. Talán nem véletlenül.
Az pedig, hogy a kölcsönös negatív értékeléseket vissza lehet vonni, az egy kabaré. Értem, hogy meg lehet magyarázni, csak minek...
Kedves István!
Értem én, hogy nem szimpatizálsz az értékelési rendszerünkkel, de amit írsz, hogy sehol se lenne ilyen, az sajnos nem fedi a valóságot.
Pl: Airbnb-n nagyon hasonló rendszer van, csak 14 nap a 3 helyett ( https://hu.airbnb.com/help/article/13?_set_bev_on_new_domain=1735237988_EAYmFjNj... )
Sajnos ott nem fordították le magyarra, de azért idemásolom:
"When can reviews be submitted and published
Hosts and guests have 14 days after checkout to submit their review. Guests and Hosts can also leave a review for certain reservations that are canceled on or after the day of check-in (12:00 AM in the listing’s time zone).
Reviews are posted after both parties have submitted their reviews, or once the 14-day period has ended—whichever comes first."
(Válasz)


Ritkán olvasom ezt az üzenő falat, de most úgy gondoltam pár gondolattal hozzájárulok az előttem szólókhoz.
Az un. Oszkár mester cím megszerzése ezen az oldalon egy elhibázott programozáson alapul. Átgondolatlan és önmagának ellenmondó rendszer.
Lényege az, ha minden szépen csináltál, akkor akár 2 hónapra Tiéd lehet ez a cím. Itt ugye jelzi, hogy az elmúlt 6 hónapot veszi figyelembe. De nem így van! Nem az elmúlt 6 hónapot veszi figyelembe, hiszen a következő körnél nem kerül un. nullázásra az addigi eredményed.
Ha jól értelemezem az alábbiakat!
„Ezen az oldalon tudod követni a statisztikáidat, így látod, miben kell fejlődnöd, hogy 2 hónapra Tiéd lehessen a cím! A mutatók az elmúlt 6 hónapban elért eredményeidet mutatják.”
Elszállított utasok száma ->tételezzük fel ügyes voltál és elvittél ennyi utast. Ez OK!
24 órán belüli válaszadási arány->hibás programozás. Az utolsó üzenetre adott választ nézi a rendszer. Nekem egyszer éjfél után írtak, amelyre reggel 7 körül válaszoltam, erre a rendszer lehúzta az arányt. Majd az egyszerű Szia-ra nem válaszoltam, hiszen elköszöntünk az út megbeszélése után. Szintén lepontozás. Ez a része egyszerűen így értelmezhetetlen és hibás elgondoláson alapul az un. Oszkár mester résznek. Az én utasaim tudják már, hogy nekem itt ne üzengessek senki, mert egyszerűen nincs időm ezt a részét nézegetni, főleg munkaidőben.
Ez helyet valami mást kellene kitalálni, mert feltételezem, nem csak nekem nincs időm és lehetőségem olvasgatni az üzeneteket. Megjegyzem, hogy vannak olyan munkakörök, ahol pl. nem lehet ott a dolgozónál a telefon és nincs internet elérhetősége sem. Akkor jön a negatív pontozás, mert nem válaszolt az üzenetre csak órák múlva? Igen, az Oszkár rendszere szerint igen, mert ők még nem dolgoztak ilyen munkakörben.
Elkötelezettségi mutató->Vajon miért nincs olyan lehetőség, hogy az autós miért mondta vissza az utat? Ötlettelen ennyi idő után is ez a része. Mind itt előttem is megtörtént, lehet akár betegség, munkahely, baleset vagy egyszerűen az utas nem olyan állapotban jelent meg, hogy un. mindenki komfortosan érezze magát az utazás alatt.
Az utas miért mondta le? Más választott, munkahely, betegség vagy valami, amit lemondáskor ilyenkor vagy kiválasztani kellene vagy kötelezően beírni, hogy a másik fél értesüljön részletében a lemondásról. Akár autós, akár utas. Ha lenne ilyen lehetőség, akkor itt az oldalakon keresztüli adok-kapok egyszerűen elkerülhető lett volna (legalább is, így gondolom).
Leadott értékelések->Ez sem egy tökéletes rendszer, de még zötyögve elmegy. Itt azért általában az utas adja a negatív arányt, ha kérésének megfelelően nem viszem közelebb úticéljához. Mondjuk az én utasaimat rászoktattam, hogy van egy meghirdetett út, akkor ott nincs ide-oda mászkálás.
Kapott pozitív értékelések aránya->ezzel nincs gond, mert kb. a valóságot mutatja.
Végezetül az előttem írt üzeneteket a Moderátornak, Üzemeltetőnek vagy nem tudom mi van itt, az elején rövidre kellett volna zárni.

Az értékeléseket már sok-sok évvel ezelőtt elrontotta az oszkár, ugyanis visszavonhatóak és átírhatóak. Abszolút katasztrófa, sehol másutt nincs ilyen típusú értékelési mód. Az oszkáron viszont adott esetben a sértett fél visszavonhatja a pozítív értékelését és átírhatja negatívra, csak azért mert a másik őszinte volt. Annak idején jeleztem ezt az oszkárnak, próbáltam érvelni, hogy miért gáz ez de nem jutottam át a pajzson.

Kedves istvanb!
Ez nem fedi a valóságot, közel hét éve vezettük be a ma is működő rendszert, amely kizárja a bosszú-értékelés lehetőségét:
https://blog.oszkar.com/ertekeles-ujratoltve-nincs-tobb-bosszu/

Lehet, hogy ezt már nem olvastam. Ezzel együtt: vajh miért nem mindenkinek 15/30 napja van értékelni? Miért befolyásolja az én értékelésre adott időmet, hogy a másik már értékelt? Az, hogy a kölcsönös negatívat azt azért vissza lehet vonni, szintén egy hungarikum. Nem kell válaszolni, ez nyilván nem ettől fog megváltozni, ezeket a köröket már lefutottuk. Mindenesetre az, hogy valami működik nem azt jelenti, hogy jó.

Kedves István!
Ha van kérdés, én válaszolok:
Azért csak 3 nap áll rendelkezésre a másik értékelése után, hogy ne lehessen "altatni" a negatív értékelést. Ugye addig nem jelenik meg a kapott értékelés, amíg az értékelés címzettje nem válaszol, vagy le nem jár a türelmi idő. Viszont ha valaki jogos negatívat kapna, akkor tudná annak a megjelenését gátolni azzal, hogy ő nem értékel hetekig.
3 nap elég kell hogy legyen a viszont-értékelésre, ha valaki valóban szeretné. Nyilván ez akkor érdekes, ha valami nagyon negatív vagy pozitív esemény történt az út során.
Szia. Ne haragudj, de erre mondtam anno is meg most is, hogy ez olyan mint az egyszeri ember, aki egy kva nagyot akart fingani de helyette csak bszart. Sehol a világon nincs még egy ilyen értékelési rendszer, sem az ebay-en, sem az airbnb-n, sem a hotel.com-on, sem sehol pedig ezek néhány nagyságrenddel az oszkár felett vannak. Talán nem véletlenül.
Az pedig, hogy a kölcsönös negatív értékeléseket vissza lehet vonni, az egy kabaré. Értem, hogy meg lehet magyarázni, csak minek...
(Válasz)
Ha telefonon lépek be az oszkárba az appon keresztül, akkor nem dobja fel az üzeneteknél a csomagszállítási ajánlatkérést, így csak gépen lehet elfogadni azt, ez megnehezítheti a gyors kommunikációt.
(Válasz)
(Válasz)


Ritkán olvasom ezt az üzenő falat, de most úgy gondoltam pár gondolattal hozzájárulok az előttem szólókhoz.
Az un. Oszkár mester cím megszerzése ezen az oldalon egy elhibázott programozáson alapul. Átgondolatlan és önmagának ellenmondó rendszer.
Lényege az, ha minden szépen csináltál, akkor akár 2 hónapra Tiéd lehet ez a cím. Itt ugye jelzi, hogy az elmúlt 6 hónapot veszi figyelembe. De nem így van! Nem az elmúlt 6 hónapot veszi figyelembe, hiszen a következő körnél nem kerül un. nullázásra az addigi eredményed.
Ha jól értelemezem az alábbiakat!
„Ezen az oldalon tudod követni a statisztikáidat, így látod, miben kell fejlődnöd, hogy 2 hónapra Tiéd lehessen a cím! A mutatók az elmúlt 6 hónapban elért eredményeidet mutatják.”
Elszállított utasok száma ->tételezzük fel ügyes voltál és elvittél ennyi utast. Ez OK!
24 órán belüli válaszadási arány->hibás programozás. Az utolsó üzenetre adott választ nézi a rendszer. Nekem egyszer éjfél után írtak, amelyre reggel 7 körül válaszoltam, erre a rendszer lehúzta az arányt. Majd az egyszerű Szia-ra nem válaszoltam, hiszen elköszöntünk az út megbeszélése után. Szintén lepontozás. Ez a része egyszerűen így értelmezhetetlen és hibás elgondoláson alapul az un. Oszkár mester résznek. Az én utasaim tudják már, hogy nekem itt ne üzengessek senki, mert egyszerűen nincs időm ezt a részét nézegetni, főleg munkaidőben.
Ez helyet valami mást kellene kitalálni, mert feltételezem, nem csak nekem nincs időm és lehetőségem olvasgatni az üzeneteket. Megjegyzem, hogy vannak olyan munkakörök, ahol pl. nem lehet ott a dolgozónál a telefon és nincs internet elérhetősége sem. Akkor jön a negatív pontozás, mert nem válaszolt az üzenetre csak órák múlva? Igen, az Oszkár rendszere szerint igen, mert ők még nem dolgoztak ilyen munkakörben.
Elkötelezettségi mutató->Vajon miért nincs olyan lehetőség, hogy az autós miért mondta vissza az utat? Ötlettelen ennyi idő után is ez a része. Mind itt előttem is megtörtént, lehet akár betegség, munkahely, baleset vagy egyszerűen az utas nem olyan állapotban jelent meg, hogy un. mindenki komfortosan érezze magát az utazás alatt.
Az utas miért mondta le? Más választott, munkahely, betegség vagy valami, amit lemondáskor ilyenkor vagy kiválasztani kellene vagy kötelezően beírni, hogy a másik fél értesüljön részletében a lemondásról. Akár autós, akár utas. Ha lenne ilyen lehetőség, akkor itt az oldalakon keresztüli adok-kapok egyszerűen elkerülhető lett volna (legalább is, így gondolom).
Leadott értékelések->Ez sem egy tökéletes rendszer, de még zötyögve elmegy. Itt azért általában az utas adja a negatív arányt, ha kérésének megfelelően nem viszem közelebb úticéljához. Mondjuk az én utasaimat rászoktattam, hogy van egy meghirdetett út, akkor ott nincs ide-oda mászkálás.
Kapott pozitív értékelések aránya->ezzel nincs gond, mert kb. a valóságot mutatja.
Végezetül az előttem írt üzeneteket a Moderátornak, Üzemeltetőnek vagy nem tudom mi van itt, az elején rövidre kellett volna zárni.

Az értékeléseket már sok-sok évvel ezelőtt elrontotta az oszkár, ugyanis visszavonhatóak és átírhatóak. Abszolút katasztrófa, sehol másutt nincs ilyen típusú értékelési mód. Az oszkáron viszont adott esetben a sértett fél visszavonhatja a pozítív értékelését és átírhatja negatívra, csak azért mert a másik őszinte volt. Annak idején jeleztem ezt az oszkárnak, próbáltam érvelni, hogy miért gáz ez de nem jutottam át a pajzson.

Kedves istvanb!
Ez nem fedi a valóságot, közel hét éve vezettük be a ma is működő rendszert, amely kizárja a bosszú-értékelés lehetőségét:
https://blog.oszkar.com/ertekeles-ujratoltve-nincs-tobb-bosszu/

Lehet, hogy ezt már nem olvastam. Ezzel együtt: vajh miért nem mindenkinek 15/30 napja van értékelni? Miért befolyásolja az én értékelésre adott időmet, hogy a másik már értékelt? Az, hogy a kölcsönös negatívat azt azért vissza lehet vonni, szintén egy hungarikum. Nem kell válaszolni, ez nyilván nem ettől fog megváltozni, ezeket a köröket már lefutottuk. Mindenesetre az, hogy valami működik nem azt jelenti, hogy jó.
Kedves István!
Ha van kérdés, én válaszolok:
Azért csak 3 nap áll rendelkezésre a másik értékelése után, hogy ne lehessen "altatni" a negatív értékelést. Ugye addig nem jelenik meg a kapott értékelés, amíg az értékelés címzettje nem válaszol, vagy le nem jár a türelmi idő. Viszont ha valaki jogos negatívat kapna, akkor tudná annak a megjelenését gátolni azzal, hogy ő nem értékel hetekig.
3 nap elég kell hogy legyen a viszont-értékelésre, ha valaki valóban szeretné. Nyilván ez akkor érdekes, ha valami nagyon negatív vagy pozitív esemény történt az út során.
(Válasz)


Ritkán olvasom ezt az üzenő falat, de most úgy gondoltam pár gondolattal hozzájárulok az előttem szólókhoz.
Az un. Oszkár mester cím megszerzése ezen az oldalon egy elhibázott programozáson alapul. Átgondolatlan és önmagának ellenmondó rendszer.
Lényege az, ha minden szépen csináltál, akkor akár 2 hónapra Tiéd lehet ez a cím. Itt ugye jelzi, hogy az elmúlt 6 hónapot veszi figyelembe. De nem így van! Nem az elmúlt 6 hónapot veszi figyelembe, hiszen a következő körnél nem kerül un. nullázásra az addigi eredményed.
Ha jól értelemezem az alábbiakat!
„Ezen az oldalon tudod követni a statisztikáidat, így látod, miben kell fejlődnöd, hogy 2 hónapra Tiéd lehessen a cím! A mutatók az elmúlt 6 hónapban elért eredményeidet mutatják.”
Elszállított utasok száma ->tételezzük fel ügyes voltál és elvittél ennyi utast. Ez OK!
24 órán belüli válaszadási arány->hibás programozás. Az utolsó üzenetre adott választ nézi a rendszer. Nekem egyszer éjfél után írtak, amelyre reggel 7 körül válaszoltam, erre a rendszer lehúzta az arányt. Majd az egyszerű Szia-ra nem válaszoltam, hiszen elköszöntünk az út megbeszélése után. Szintén lepontozás. Ez a része egyszerűen így értelmezhetetlen és hibás elgondoláson alapul az un. Oszkár mester résznek. Az én utasaim tudják már, hogy nekem itt ne üzengessek senki, mert egyszerűen nincs időm ezt a részét nézegetni, főleg munkaidőben.
Ez helyet valami mást kellene kitalálni, mert feltételezem, nem csak nekem nincs időm és lehetőségem olvasgatni az üzeneteket. Megjegyzem, hogy vannak olyan munkakörök, ahol pl. nem lehet ott a dolgozónál a telefon és nincs internet elérhetősége sem. Akkor jön a negatív pontozás, mert nem válaszolt az üzenetre csak órák múlva? Igen, az Oszkár rendszere szerint igen, mert ők még nem dolgoztak ilyen munkakörben.
Elkötelezettségi mutató->Vajon miért nincs olyan lehetőség, hogy az autós miért mondta vissza az utat? Ötlettelen ennyi idő után is ez a része. Mind itt előttem is megtörtént, lehet akár betegség, munkahely, baleset vagy egyszerűen az utas nem olyan állapotban jelent meg, hogy un. mindenki komfortosan érezze magát az utazás alatt.
Az utas miért mondta le? Más választott, munkahely, betegség vagy valami, amit lemondáskor ilyenkor vagy kiválasztani kellene vagy kötelezően beírni, hogy a másik fél értesüljön részletében a lemondásról. Akár autós, akár utas. Ha lenne ilyen lehetőség, akkor itt az oldalakon keresztüli adok-kapok egyszerűen elkerülhető lett volna (legalább is, így gondolom).
Leadott értékelések->Ez sem egy tökéletes rendszer, de még zötyögve elmegy. Itt azért általában az utas adja a negatív arányt, ha kérésének megfelelően nem viszem közelebb úticéljához. Mondjuk az én utasaimat rászoktattam, hogy van egy meghirdetett út, akkor ott nincs ide-oda mászkálás.
Kapott pozitív értékelések aránya->ezzel nincs gond, mert kb. a valóságot mutatja.
Végezetül az előttem írt üzeneteket a Moderátornak, Üzemeltetőnek vagy nem tudom mi van itt, az elején rövidre kellett volna zárni.
Kedves Zoltán!
Ahogy írjuk, az Oszkármester a megelőző 6 hónap történései veszi figyelembe. Ha valami konkrét dolgot tudsz, ami szerinted ennek ellentmond, kérlek írd meg privátban, és kivizsgáljuk.
24 órán belül választ elvárni véleményünk szerint életszerű elvárás.Még akkor is, ha dolgozik valaki, ahol nem Oszkározhat. Az Oszkármester címhez így is csak 90%-ban várjuk ezt el.
Ha hajnalban ír valaki, és reggel 7 körül válaszolsz, az bőven benne van a 24 órában, ez nem rontja ezt a statisztikát.
Ha olyan üzenetre nem adsz választ, amire nem is elvárható ("szia", vagy valaki egymás után 5 üzenetet ír ugyanazzal a szöveggel), akkor természetesen ezt tudjuk korrigálni. Ezt meg is tettem most nálad.
Az elkötelezettségi mutató természetesen figyelembe veszi, hogy kinek a hibájából kellett az utat lemondani. Pont hogy van olyan lehetőség, amiről azt írod, hogy nincs! Ha az utas helyett mondja le az autós, mert ő csak telefonon mondta le, természetesen az nem rontja az autós statisztikáját, se az Oszkármester esélyeit. Ugyanaz, ha az utas pl részegen jelenik meg, az nem az autós hibája.
Az tény, hogy azt nem tudjuk vizsgálni, hogy erkölcsileg mennyire elfogadható a saját okra visszavezethető lemondás. Tehát való igaz, a betegség miatti lemondás is lemondásnak számít, az utas szempontjából igazából mindegy az ok, lényeg, hogy nem fog tudni a tervek szerint utazni. Ha lenne külön "beteg lettem, bocs" ok, akkor nyilván mindenki azt jelölné meg. Mondhatni, hogy igazságtalan, de az Oszkármester cím szándékosan magas követelményekhez van kötve, különben nem lenne semmi jelentősége, ha minden autós neve mellett ott díszelegne az ikon.
Értékelés: Ha valaki azért ad negatívat/semlegest, mert nem lett házhoz szállítva (és nem is volt ilyen jelzés a hirdetésnél), azt szintén moderálhatjuk. Az ugyanolyan, mintha valaki egy jelölten dohányzó autóba foglal, és utána panaszkodik, hogy dohányoztak. Az az utas figyelmetlensége olyankor, azért nem büntethetjük az autóst.
(Válasz)
Tudtad-e,
hogy az Oszkár 2007 óta segít telekocsizni és azóta is messze a legnagyobb magyar telekocsi rendszer?
